کاهش پینگ بازی lifeafter

24 آذر 1401 Category بدون دیدگاه

کاهش پینگ بازی lifeafter  برای رسیدن به یک بازی پر هیجان بدون استفاده از فیلتر شکن کاملا الزامی است.اگر پینگ شما بالای 300 یا 400 هست، اگر از اینکه بازی را با فیلتر شکن اجرا می‌کنید و واقعا به ستوه رسیده‌اید و از همه بدتر حین بازی فیلتر شما قطع و وصل می‌شود.بهتر است که به فکر یک بازی پر هیجان بدون لگ باشید.اما چه کار کنیم که با استفاده از سرویس کاهش پینگ نوین  و راهکار های دیگر بتوانیم کاهش پینگ بازی lifeafter  را عملی کنیم.

در این مقاله قصد ما همین است تا بتوانیم به این منظور در قالب عناوین زیر دست یابیم:

  • بازی lifeafter
  • پینگ بازی lifeafter
  • کاهش پینگ بازی lifeafter

بازی lifeafter

این بازی با نام زندگی پس از این در ژانری اکشن و هیجانی از کمپانی پرافتخار NetEase Games  ارائه شده است.بازی مربوطه برای دستگاه‌های اندرویدی بدون صرف هزینه قابل تهیه و بازی است.این بازی پر هیجان توام با ترس در شب آغاز می‌شود، وقتی که ویروس زامبی به انسان‌ها منتقل شده است و آن‌ها آماده حمله به شما هستند.

در این میان برای زندگی و بقا باید بر سرما و زامبی‌هایی که به شما حمله‌ور می‌شوند؛ غلبه کنید.پس باید آیتم‌ها و غنائم مهم را برگزینید تا جان خود را برای زنده ماندن نجات دهید.علاقه‌مندان به بازی بقا حتما باید به فکر کاهش پینگ باری lifeafter  هم باشند تا هیجان و لذت کافی را از بازی ببرند.

 

مطالب پیشنهادی :  کاهش پینگ بازی اورواچ 2

 

کاهش پینگ لایف افتر

کاهش پینگ لایف افتر

نحوه بازی lifeafter

شاید بد نباشد قبل از  تصمیم گیری در مورد کاهش پینگ بازی lifeafter  در مورد چم و خم این بازی اطلاعاتی داشته باشید.

نحوه شروع بازی

در ابتدای بازی باید کاراکتر خود را خلق کنید. در این حین همانند فیلم‌های سری جان ویک می‌توانید یک سگ در کنار خود داشته باشید.گمان نگنید انتخاب سگ یک موضوع ساده است، اینگونه نیست، شما قابلیت انتخاب سه سگ را دارید.این سگ یک  الی دو اسلات از اطلاعات جاده را به برای شما فراهم می‌کند.

بعد از اینکه حیوان همراه را انتخاب کردید، باید یک مرحله را به انتخاب خود پشت سر بگذارید.یا به چند سوال پاسخ دهید یا مرحله آموزش بازی را طی کنید.اگر تاکنون بازی انجام نداده‌اید، بد نیست ، آموزش بازی را حتما امتحان کنید.

کمک گرفتن از پنجره‌های ماموریت

وقتی وارد بازی شوید، ماموریت‌های به شما اعمال خواهد شد.برای اینکه از پس این ماموریت‌ها به خوبی برآیید، باید روی آیکون کلیک کنید، لیستی از ماموریت‌ها بر اساس موقعیت‌های احتمالی نمایش می‌دهد.

در کنار آن ابزاهای مورد نیاز برای انجام ماموریت هم به شما ارائه می‌شود که از رفت و آمدهای بیهوده پیشگیری می‌کند.

کنترل‌های بازی را شخصی سازی کنید

بهتر است کنترل بازی و یا همان دکمه‌هایی که با آن‌ها اسلحه را تعویض می‌کنید، به جای انتقال دهید که دسترسی به آن راحت‌تر است.این موضوع در صحنه‌های اکشن بسیار پرکاربرد است تا به موقع بکشید و از خود دفاع کنید و پیش بروید.

سرگرمی و کارهای روزانه

در طول بازی یک سری وظایف روزانه وجود دارد که بی تاثیر در گرفتن پاداش و تکمیل وظایف روزانه نیستند.یعنی قبل از آنکه به سراغ مبارزه و ماموریت بروید برای سرگرمی هم که شده ماهیگیری، کشتن باس‌ها یا عبور از محل دانشگاهی چون Miska این قابلیت را دارند که در پیشرفت و پیشبرد بازی و گرفتن امتیاز مثبت شما را  یاری کنند.

 

مطالب پیشنهادی :  کاهش پینگ بازی براول استارز

 

پینگ بازی lifeafter

پینگ در بازی در واقع میزان یا مدت زمانی است که برای اتصال دو دستگاه یا دو سرور در یک شبکه مورد نیاز است.هر چه این مدت زمان کم باشد، یعنی پینگ پایین است و ایده‌آل می‌باشد و یک بازی هیجان‌انگیز را خواهیم داشت.

که این محدوده پایین چیزی بین 25 تا 100 یا نهایتا 120 میلی ثانیه  است.اما اگر بالاتر از این محدوده باشد یعنی پینگ بالا است و برای کاهش پینگ بازی lifeafter  باید اقداماتی انجام دهیم.

در ادامه مقاله به همین اقدامات می‌پردازیم:

کاهش پینگ بازی lifeafter

برای کاهش پینگ لایف افتر ،  چند روش را می‌توانید انجام دهید، ممکن است یکی از این روش‌های برای شما کارآمد باشد.

بنابراین هر یک را امتحان کنید:

تغییر زبان و منطقه

قرار نیست کار خاصی انجام دهید، از طریق همان گوشی که در دست دارید، زبان را از فارسی به انگلیسی  تغییر دهید.و منطقه خود را از ایران به امریکا تغییر دهید.

اینگونه موجب می‌شود که انتقال اطلاعات از شبکه مقصد به شبکه ISP کمترین فاصله را داشته باشد.اکنون بدون اینکه فیلتر شکن را روشن کنید؛ وارد بازی شوید ، در بسیاری از موارد مشاهده خواهید کرد بدون مکث یا خطای از توقف داشته باشید، وارد بازی می‌شوید و از اجرای سرعت آن لذت ببرید.

تنظیمات firewall

کامپیوتر شما معمولا بسته‌های دریافتی را به کمک فایروال‌ها مورد بررسی قرار می‌دهد.این بررسی معمولا به چند ثانیه ختم می‌شود که موجب کم شدن سرعت اینترنت می‌شود.

برای همین بهتر است جهت کاهش پینگ بازی afterfire   فایروال یا سایر آنتی ویروس‌ها را حین بازی غیر فعال کنیم.اگر چه شاید گمان کنید شاید تاثیر چندانی نداشته باشد، اما بی تاثیر نیست.

یکی از سرویس‌ها برای کاهش پینگ بازی lifeafter  به شرح زیر است:

سرویس DNS

گوگل DNS   آدرس :8.8.8.8 ، 8.8.4.4

1-این DNS  می‌تواند یکی از بهترین‌ها برای کاهش پینگ بازی باشد.

دی‌ان‌اس Cloudflare آدرس :1.1.1.1

2-سرویس Cloudflare بسیار عالی می باشد زیرا تمامی تحریم ها را شکسته و پینگ را کم نگه می دارد.

3-دی‌ان‌اس Quad9  آدرس :9.9.9.9 ، 9.9.9.10

این سرویس جزو سرویس های محبوب و خوب می باشد

4- دی‌ان‌اس OpenDns  آدرس :208.67.222.222

اطمینان از پهنای باند کافی

باید از داشتن پهنای باند کافی اطمینان داشته باشیم.

یعنی اگر در حال انجام بازی هستید باید از داشتن پهنای باند اینترنت جهت انواع هدف‌گذاری‌های موجود در بازی اطمینان داشته باشید.

در نهایت از عدم وقفه در نوع استریم بازی مطمئن باشید می‌توایند در کاهش پینگ بازی موفق عمل کنید.

خرید سرویس کاهش پینگ

با خرید سرویس‌های مناسب زیادی می‌توانید به کم کردن پینگ lifeafter به میزان قابل توجهی کمک کنید .

این سرویس‌ها را باید از سایت‌های معتبر خریداری کنید در ادامه با نوین پینگ و خرید سرویس از آن بیشتر آشنا می‌شوید.

نوین پینگ و کاهش پینگ بازی lifeafter

با نوین پینگ می‌توانید بهترین سرورهای ممکن را جهت انجام یک بازی پر هیجان بدون هیچگونه توقف بازی کنید.پینگ بازی خود را بررسی کنید، در صورت بالا بودن با تهیه سرور از نوین پینگ می‌توانید کاهش پینگ بازی lifeafter یا هر بازی دیگر را به درستی اعمال کنید.

سرورها مورد آزمایش و امتحان واقع شده‌اند و بر روی هر گوشی همراه و دستگاهی قابل اجرا می‌باشند.

سرویس کاهش پینگ نوین پینگ یکی از بهترین سرویس های کاهش پینگ موجود در ایران می باشد . این سرویس می تواند نتایج فوق العاده باورنکردنی در کاهش پینگ برای شما ایجاد کند . شما با خریداری سرویس کاهش پینگ ما می توانید در بازی ، وبگردی ، شبکه های مجازی ، برنامه ها و… سرعت بهتری را تجربه کنید . برنامه ها و بازی های ساپورت شده توسط سرویس ما شامل : اپ استور ، سرویس های گوگل ، پی پال ، اینستاگرام ، توییتر ، اسپاتیفای ، سرویس های ادوب ، مجموعه اپیک گیمز ، مجموعه استیم و در حوضه گیم ، بازی هایی نظیر ماین کرافت ، فری فایر ، پابجی ،فورت نایت ، فیفا و صدها بازی دیگر می شود .

سرویس کاهش پینگ نوین

سرویس کاهش پینگ نوین

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *