کاهش پینگ بازی براول استارز

21 آذر 1401 Category بدون دیدگاه

کاهش پینگ بازی براول استارز برای داشتن بهترین بازی به مدت هر چند ساعت جز واجبات بازی است.در غیر اینصورت کیفیت گیمینگ آنلاین زیر سوال خواهد رفت و هیجانی باقی نخوهد ماند.برای همین بد نیست ابتدا با این بازی و نحوه  استفاده از سرویس کاهش پینگ نوین پینگ آشنا شوید.سپس به پینگ بازی و نحوه کاهش پینگ بازی براول استارز می‌پردازیم که می‌تواند در کیفیت برتر این نوع بازی نقش مهمی داشته باشد.

عناوین مهم این مقاله عبارتند از:

  • بازی براول استارز چه نوع بازی است
  • نحوه بازی براول استارز
  • پینگ چیست
  • کاهش پینگ بازی براول استارز

بازی براول استارز چه بازی است

بازی براول استارز از چند گروه سه نفره تشکیل شده است، هر گروهی که بتواند سایر را شکست دهد، می‌تواند ستاره دریافت کند.با دریافت ستاره و جمع‌آوری چندین ستاره پیروز میدان خواهد شد. سوال اینجاست که انتخاب اعضای تیم چگونه است.شما از بین دوستان می‌توانید همبازی‌های خود را برای تیم انتخاب کنید و یا خود کنسول بازی برای شما دو کاربر را پیشنهاد می‌دهد، می‌توانید از بین آن‌ها یک یا دو نفر را انتخاب کنید.

این بازی یک بخش دیگری به نام براول فوتبال هم دارد که بعد از برنده شدن در بخش براول استارز می‌توانید در قالب گروه‌های سه نفره فوتبال بازی کنید.اگر تیمی قادر باشد زودتر دو گل را به ثمر برساند آن تیم برنده میدان است.این بازی فقط در قالب سه نفره نیست. در بخش Showdown  شما می‌توانید یک بازی تک نفره یا دو نفره داشته باشید.

یعنی بدین صورت با سایر کاربران شروع به مبارزه کنید، وقتی برنده شدید، به تنهایی یا دونفره سکه‌ها را حاصل کنید که برای دست یابی نیاز به کاهش پینگ بازی براول استارز هم دارید.این بازی یک بخش لیدربورد دارد که بر اساس آن کاربرانی که میزان غنایم یا سکه‌های بیشتری به دست آورده‌اند، رده بندی می‌کند.اینگونه است که هیجان بازی با حس رقابتی که دارد‌، افزایش می‌یابد.

ویژگی‌های برتر بازی براول استارز

سوپرسل خالق بازی‌های اندرویدی و آنلاین چون براول استارز معمولا از یک فرمول موفقیت آمیز همیشگی استفاده می‌کند .فرمولی که در گذشته برای بازی کلش آف کلنز هم استفاده می‌شده است و سربلند بیرون آمده است.وجود شخصیت‌های متنوع در بازی بسیار سرگرم کننده و در عین حال هیجان آور است .با وجود این شخصیت‌ها و مراحل چند گانه قادر خواهید بود،سکه‌ها و عنائم زیادی را حاصل کنید.

سپس بعد از همه این موارد بازی خود را آپگرید کنید که به دنبال آن مبارزان زیادی را از اسارت آزاد کنید.در مجموع مانند سایر بازی‌هایی که از سوپرسل دیده‌اید، شاید برای ورود به بازی چندان سخت نباشد یا زمان زیادی برای یادگیری صرف نکنید.اما در طول بازی به دلیل هیجان و شخصیت‌های فراوان آنچنان درگیر می‌شوید که خروج از بازی چندان کار ساده‌ای نیست و موفقیت بازی دقیقا در همین است.

برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • بازی سه نفره یا دو نفره
  • فوتبال با تیم سه نفره
  • مبارزات با سرعت تقریبا بالا(البته با کاهش پینگ بازی براول استارز)
  • شرایط بازی یک نفره یا دو نفره
  • شرایط خرید و استفاده از مبارزان جدید
  • شرایط گفت و گو با سایر کاربران
  • شرایط آپدیت مبارزان
پینگ بازی براول استارز

پینگ بازی براول استارز

 

مطالب پیشنهادی :  کاهش پینگ بازی وارکرافت

 

نحوه بازی براول استارز

بهتر است، قبل از پرداختن به کاهش پینگ بازی براول استارز به چگونگی بازی بپردازیم، پس ادامه  مقاله را بخوانید.این بازی از اجرزی گوناگونی تشکیل شده است برخی از این اجزا عبارتند از :

فروشگاه

باید وارد فروشگاه Shop  شوید، در این قسمت شما می‌توانید با پرداخت همان امتیازاتی که دریافت کرده‌اید یعنی  star points  و یا الماس به خرید شخصیت جدید یا پوسته جدید بازی اقدام کنید.

مپ بازی

برای انجام بازی باید مپ یا نقشه بازی را داشته باشید.برخی از این مپ‌ها عبارتند از:

GEM GRAB

در این نوع نقشه  شما در کنار خود دو یار یا همراه نیز دارید.و در نهایت در وسط زمین تیم‌ها سه به سه مقابل هم قرار می‌گیرند.به دنبال بازی از میانه زمین الماس‌هایی خارج می‌شود این شما و هم بازی‌هایتان هستید که باید آن‌ها را جمع کنید و حریفان را نابود کنید.اگر مجموع الماس‌هایی که به کمک تیم خود جمع کرده‌اید به ده تا برسند و قادر باشید که به مدت 15 ثانیه از آن‌ها مراقبت کنید، پس برنده میدان خواهید بود.

Map Showdown

در این نوع نقشه شما تک و تنها هستید و باید به مبارزه 9 نفر دیگر بروید و آن‌ها را شکست دهید

Brawl ball

در این نوع نقشه بازی شما سه به سه شروع به بازی فوتبال می‌کنید. در واقع یک نوع بازی فوتبال است.یعنی باید هم تیمی ‌ها از شما مراقبت کرده تا توپ را به سرعت بردارید و آن را به دروازه حریف پرت کنید و گل بزنید تا پیروز میدان باشید.

بازی براول استارز

اکنون که با بازی و ویژگی‌های بروال استارز آشنا شدید و می‌خواهید کاهش پینگ بازی براول استارز را فرا بگیرید.باید ابتدا با مفهوم پینگ آشنا شوید.پینگ در واقع یک نوع بازه زمانی یا محدوده زمان است که در این محدوده سرعت انتقال اطلاعات از کنسول بازی شما به سرور مرکزی منتقل می‌شود و سپس این انتقال رفت باید در یک بازی سریع برگشت هم داشته باشد.اگر پینگ بالا باشد، پس بازی با سرعت خوبی پیش نخواهد رفت و نمی‌توانید از بازی هیجان کافی دریافت کنید و لذت ببرید.تصور کنید که در حال رفتن به سمت دروازه حریف هستید و در شرف گل زدن می‌باشید و توپ هم ارسال کرده‌اید، باید وارد دروازه شود.

اما چون شما چند ثانیه عقب هستید، پس توپی وارد دروازه نشده است و اینجاست که کلا بیخیال بازی می‌شوید.برای همین است که باید به فکر کاهش پینگ بازی براول استارز باشیم تا یک بازی هیجان انگیز به منصه ظهور بگذارید.

 

کاهش پینگ brawlstars

کاهش پینگ brawlstars

روش کاهش پینگ بازی براول استارز

روش‌هایی وجود دارد که می‌توانید پینگ بازی براول استارز را کاهش دهید.

V.p.n را قطع کنید

ترجیحا این برنامه را از روی گوشی همراه حذف یا پاک کنید.اگر هم موجود است آن را خاموش کنید

این قبیل برنامه‌ها ارسال اطلاعات و مخابره آن‌ها را با مخاطره همراه می‌کنند بنابراین مشاهده خواهید کرد وسط بازی با مکث یا قطعی همراه خواهید شد.

روش‌های دیگر کاهش پینگ بازی براول استارز

سرویس DNS

گوگل DNS   آدرس :8.8.8.8 ، 8.8.4.4

1-این DNS  می‌تواند یکی از بهترین‌ها برای کاهش پینگ بازی باشد.

دی‌ان‌اس Cloudflare آدرس :1.1.1.1

2-سرویس Cloudflare بسیار عالی می باشد زیرا تمامی تحریم ها را شکسته و پینگ را کم نگه می دارد.

3-دی‌ان‌اس Quad9  آدرس :9.9.9.9 ، 9.9.9.10

این سرویس جزو سرویس های محبوب و خوب می باشد

4- دی‌ان‌اس OpenDns  آدرس :208.67.222.222

 

مطالب پیشنهادی : کاهش پینگ بازی ولورانت

 

سرویس کاهش پینگ نوین

بهترین بازی‌های آنلاین وقتی که با پینگ مواجه شوند؛ قابل انجام نیستند یا بدون هیجان خواهند بود.برای همین بهتر است که به فکر راه چاره بود.

ابتدا پینگ بازی خود را بررسی کنید، اگر چیزی حدود 250 میلی ثانیه  یا بیشتر بود، حتما به فکر کاهش پینگ باشید.نوین پینگ بهترین سرویس کاهش پینگ بازی براول استارز را در اختیار شما قرار می‌دهد.

نه تنها بازی براول استارز بلکه هر نوع گیم آنلاینی که در نظر داشته باشید.

سرویس کاهش پینگ نوین

سرویس کاهش پینگ نوین

نوین پینگ با در نظر گرفتن بهترین قیمت و کیفیت توانسته مشتریان زیادی جذب و جایگاه یکی از بهترین سرویس های کاهش پینگ و سرویس رفع تحریم بازی های آنلاین را در دست خود بگیرد ! سرور های ما دارای آپ تایم (Up Time) بالا بوده و با بهینه بودن همه عوامل ، می تواند پینگ شما را به شدت کاهش دهد . شما با مراجعه به صفحه اصلی می توانید برای خرید مراجعه و اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید .

خب دوستان عزیز نوین پینگ ، ممنون که تا اینجا با ما همراه بودید امیدواریم مطلب “کاهش پینگ بازی براول استارز” برای شما مفید بوده باشه و تونسته باشه به صورت مختصر و مفید به شما نکات را توضیح بدهد ، اگر شما هم اطلاعات و نظراتی در این موضوع دارید که فکر میکنید ما جا انداختیم خوشحال میشیم با ما توی بخش نظرات در میان بزارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *