کاهش پینگ بازی Apex Legends

27 آذر 1401 Category بدون دیدگاه

کاهش پینگ بازی Apex Legends  برای یک بازی روان و سریع به جد مورد نیاز است.اگر شما هم حین این بازی با مشکلات مکث مواجه شده‌اید، بد نیست روش‌های کاهش پینگ بازی را حتما اعمال کنید.پینگ بالا موجب توقف حین بازی می‌شود یعنی مانع انتقال اطلاعات از یک سرور به سرور دیگر در یک شبکه می‌شود.

اما برای این مشکل راه حل‌هایی وجود دارد مانند سرویس کاهش پینگ ، که در این مقاله در قالب عناوین زیر قصد داریم به آن‌ها بپردازیم:

  • بازی Apex Legends
  • پینگ بازی Apex Legends
  • روش‌های کاهش پینگ بازی Apex Legends
  • نوین پینگ و کاهش پینگ بازی‌های موبایل آنلاین

بازی Apex Legends

اگر چه برای کاهش پینگ بازی Apex Legends  باید روش‌های مناسب را جهت اعمال بدانیم.اما بهتر است با خود بازی هم تا حدی آشنایی داشته باشیم که شناخت از پیچ و خم بازی تا حدی می‌تواند در شناسایی مسیر میانبر و رسیدن به هدف تاثیر زیادی داشته باشد.

بازی اپکس لجند یکی از انواع بتل رویال‌هایی است که برای موبایل تهیه شده است و معمولا استقبال خوبی از آن به عمل آمده است.بازی‌های بتل رویال چون اپکس لجند باید بازیکنان تا می‌توانند در یک سرزمین شگفت انگیز یا عجیب و غریب یا در یک کهکشان دیگر شروع به مبارزه کنند تا زنده بمانند.هر گروهی که زنده بماند پیروز میدان است.

Apex Legends  جز  بازی‌های اخیر است که در می سال 2022 وارد بازار شد و طرفداران بسیار زیادی دارد.گرافیک بسیار بهتری و روان‌تری نسبت به سایر بازی‌های این سبک از خود دارد.

اما در هر صورت به واسطه اکشن بودنش باید به فکر کاهش پینگ بازی Apex Legends  باشیددر این بازی تا بخواهید انواع سلاح وغنائم جنگی در طراحی و اقسام گوناگون  وجود دارد که باید با هوش و ذکاوت خود برای از پا دراوردن دشمنان به کار بگیرید.

کاهش پینگ بازی apex legends mobile

کاهش پینگ بازی apex legends mobile

 

مطالب پیشنهادی :  کاهش پینگ بازی new world

 

ویژگی بازی Apex Legends

شاید بد نباشد قبل از آنکه به کاهش پینگ بازی  Apex Legends  بپردازیم، به یک سری ویژگی کلی این بازی بپردایم.این ویژگی‌ها و آشنایی با آن‌ها بی‌تاثیر بر کاهش پینگ بازی نیست تا بر مسیرهای میانبر آشنایی بهتر داشته باشید.

شخصی سازی سیستم حرکتی بازی

بازی اپکس لجندز یک بازی شوتر هیجانی است که اگر به موقع اقدام نکنید،  بازی را باخته‌اید.این بازی اول شخص شوتر یک سری تمهیدایتی را برای کاربرانش تدارک دیده است.

وقتی شروع به بازی می‌کنید یک سری تنظیمات آغازین را رویت خواهید کرد.بعد از بازی قادر خواهید بود، سیستم حرکتی که مربوط به شما می‌شود، شخصی سازی کنید تا راحت‌تر اقدام به شلیک و تیراندازی کنید.

بازی این قابلیت را دارد که زاویه دوربین را در ابتدای بازی روی خودکار بگذارید و بعد که به اصطلاح گرم بازی شدید، تنظیمات شخصی سازی را انجام دهید.

تنوع گرافیکی بازی

ارزشش را دارد که به فکر کاهش پینگ بازی Apex Legennds   باشید، این بازی حالت‌های متنوعی از گرافیک را دارد.شاید کمتر از این مورد را در سایر بازی‌ها دیده باشید.

مثلا می‌توانید به راحتی اول شخص یا سوم شخص را بازی کنید.شما از طریق سیستم Matchmaking  زاویه دوربین مورد نظر را تغییر دهید یعنی اول شخصی یا سوم شخص بازی کنید.

علاوه بر این تغییر به لحاظ سخت‌افزاری هم قادر خواهید بود، از نظر گرافیکی بازی را تغییر دهید.

از بخش Orginal  تغییرات گرافیکی اعمال می‌شود.

کاهش پینگ در بازی اپکس لجند موبایل

کاهش پینگ در بازی اپکس لجند موبایل

 

مطالب پیشنهادی :  کاهش پینگ بازی lifeafter

 

پینگ بازی Apex LEgends

برای کاهش پینگ بازی Apex Legends  ابتدا باید بدانیم که دقیقا پینگ چیست.پینگ یک بازه زمانی است یا یک محدوده‌ای از زمان می‌باشد که به ما کمک می‌کند تشخیص دهیم چقدر زمان برای انتقال اطلاعات از این سرور به سرور دیگر در یک شبکه  مورد نیاز است.

هر چه زمان انتقالی کمتر باشد یعنی پینگ پایین است و بسیار ایده‌ال خواهد بود.به این دلیل که به راحتی بدون هیچگونه مکث یا وقفه‌ای اطلاعات از فرستنده به گیرنده و بلعکس انتقال داده می‎شود.

اجازه دهید با ذکر مثالی به شما توضیح دهیم فرض کنید در بتل رویال اپکس لجند هستید و به مرحله نیمه نهایی رسیده‌اید.قرار است با عنائمی که جمع‌آوری کرده‌اید ؛ به دشمن پاتک بزنید و هدف گیری هم به موقع انجام داده‌اید، تک تیرانداز یا هر کسی دیگر را به درستی هدف گرفته‌اید اما بعد متوجه می‌شوید اصلا اتفاق خاصی نیفتاده و تازه نقشه شما بر ملا شده است و به سمت شما تیراندازی می‎‌شود.

چرا این اتفاق افتاده است، چون کاهش پینگ بازی Apex Legends  را انجام نداده‌اید.اینجاست که شما چند فریم ثانیه از بازی عقب هستید و همانجا توقف بازی را می‌زنید و هیجان شما از بین می‌رود

برای همین بد نیست قبل از بازی پینگ  را بررسی کنیم، اگر از 100 یا 120 میلی ثانیه بالاتر است، بهتر است که حتما اقدامات لازم را انجام دهیم.

بسیار توصیه می‌کنند که از فیلتر شکن استفاده کنید که خود فیلتر شکن هم توقف دارد و چندان اعتبار برای اجرای مطمئن برای بازی ندارد.در ادامه به چند مورد برای کاهش بپینگ بازی Apex Legends  می‌پردازیم.

روش‌های کاهش پینگ بازی Apex Legends

برای کاهش پینگ بازی نیاز است تا اقداماتی را انجام دهیم، برخی از این اقدامات عبارتند از:

خاموش کردن برنامه تغییر آی پی

وی. پی. ان جز مواردی هستند که شاید در ظاهر موجب ورود شما به بازی شوند، اما موجب اختلال در بازی  خواهند شد.چرا که سرعت انتقال  اطلاعات را از کامپیوتر یالپ تاپ یا گوشی با اختلال همراه می‌کنند.

این داده‌ها هر کدام با سرعتی خاص به مرکز ارسال می‌شوند، وی پی ان در این مسیر با داده‌های خود سرعت را کند می‌کند.

بنابراین برای بازی باید یا غیر فعال و خاموش یا حذف شوند.

تغییر موقعیت مکانی و جغرافیایی

اطلاعات از سرور شما به عنوان فرستنده به سرور گیرنده مرکزی ISP  باید زمان کمتری را طی کند.بنابراین بهتر است از همان گوشی که در دست  دارید، موقعیت مکانی خود را از ایران یا هر کشور همسایه‌ای که هست به امریکا تغییر دهید، همچنین اگر زبان گوشی فارسی یا هر زبان دیگری است، به زبان انگلیسی تغییر دهید.

استفاده از سرور مناسب و پرقدرت

استفاده از سرور یک راه میانبر دیگر برای کاهش پینگ بازی Apex Legends  است.این سرور را  از نوین پینگ می‌توانید خریداری کنید. معمولا بهترین سرور ها برای کاهش پینگ ایپکس لجندز ، سرور های ترکیه می باشند .

سرویس دی ان اس برای apex mobile

گوگل DNS   آدرس :8.8.8.8 ، 8.8.4.4

1-این DNS  می‌تواند یکی از بهترین‌ها برای کاهش پینگ بازی باشد.

دی‌ان‌اس Cloudflare آدرس :1.1.1.1

2-سرویس Cloudflare بسیار عالی می باشد زیرا تمامی تحریم ها را شکسته و پینگ را کم نگه می دارد.

3-دی‌ان‌اس Quad9  آدرس :9.9.9.9 ، 9.9.9.10

این سرویس جزو سرویس های محبوب و خوب می باشد

4- دی‌ان‌اس OpenDns  آدرس :208.67.222.222

کاهش پینگ در اپکس موبایل در کنار رفع تحریم این بازی انجام خواهد شد . چرا که ورود به بازی با آی پی های ایران مسدود شده است . به همین دلیل نیاز به سرویسی هست که علاوه بر رفع تحریم بازی اپکس موبایل ،  به کاهش پینگ آن نیز کمک کرده باشد .

بهترین سرویس کاهش پینگ

در حال حاضر یکی از بهترین و به صرفه ترین سرویس های کاهش دهنده پینگ و زد تحریم در ایران برای نوین پینگ می باشد ! زیرا  شما به راحتی با تهیه یک سرویس کاهش پینگ از وب سایت ما ، می توانید تغییر فوق العاده شگفت انگیزی در پینگ خود داشته باشید .

نوین پینگ با در نظر گرفتن بهترین قیمت و کیفیت توانسته مشتریان زیادی جذب و جایگاه یکی از بهترین سرویس های کاهش پینگ را در دست خود بگیرد !  سرور های ما دارای آپ تایم (Up Time) بالا بوده و با بهینه بودن همه عوامل ، می تواند پینگ شما را به شدت کاهش دهد .  شما با مراجعه به صفحه اصلی می توانید برای خرید مراجعه و اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید .

کاهش پینگ بازی دنیای جدید با استفاده از برنامه نوین پینگ ، به صورت تضمینی انجام خواهد شد . در نظر داشته باشید که همزمان علاوه بر کاهش پینگ ، رفع تحریم فورت نایت نیز صورت خواهد گرفت .

سرویس کاهش پینگ نوین

سرویس کاهش پینگ نوین

چرا نوین پینگ

کاهش شدید پینگ (به عنوان مثال اگر پینگ شما 300 یا 250 ms می باشد ، با خریداری سرویس ما می توانید آن را به 120 ms برسانید که این بسیار عالی می باشد ! ) نداشتن محدودیت از نظر حجم و اتصال به سرور های برتر، ساپورت تمامی بازی ها ، از مزایای نوین پینگ می باشد. یعنی شما با پرداخت حق اشتراک می توانید به مدت ذکر شده بدون محدودیت از سرویس های نوین پینگ استفاده کنید.

سرویس کاهش پینگ نوین پینگ ، قابلیت اجرا بر روی ویندوز ، دستگاه آندروید و سیستم های ios را دارد . همچنین میتوان این سرویس را بر روی کنسول های خانگی و روتر ها نیز اجرا کرد .

کلام آخر

خب دوستان عزیز نوین پینگ ، ممنون که تا اینجا با ما همراه بودید امیدواریم مطلب “کاهش پینگ بازی Apex Legends” برای شما مفید بوده باشه و تونسته باشه به صورت مختصر و مفید به شما نکات را توضیح بدهد ، اگر شما هم اطلاعات و نظراتی در این موضوع دارید که فکر میکنید ما جا انداختیم خوشحال میشیم با ما توی بخش نظرات در میان بزارید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *