کاهش پینگ بازی فیفا

19 آبان 1401 Category بدون دیدگاه

کاهش پینگ بازی فیفا : کاهش پینگ بازی ها در ایران یکی از معضلات گیمر ها و یا اشخاصی که در روز تایم زیادی وب گردی می کنند و یا کسب و کار اینترنتی دارند  می باشد ، ما در این پست قصد داریم تک تک روش های کاهش پینگ بازی فیفا در ایران و سرویس کاهش پینگ را توضیح دهیم . در آخر سر بهترین آن را انتخاب و برای شما به طور کامل تمامی نکات منفی و مثبت را بگوییم ، پس اگر شما هم دوست دارید تا یک پینگ مناسب داشته باشید آخر این مطلب با ما همراه باشید .

کاهش پینگ بازی فیفا

کاهش پینگ بازی فیفا

پینگ بازی آنلاین فیفا

پینگ در واقع یک ابزار یا واحد برای اندازه گیری مدت زمان تاخیر اتصال بین چند دستگاه یا سرور می باشد. در واقع پینگ به شما نشان می دهد که ارسال هر پکت یا بسته و یا داده از کامپیوتر و دیوایس شما تا سرور و دریافت پاسخ آن چقدر طول می کشد. این رفت و آمد پکت ها بعضی اوقات بنا به دلایلی طول می‌کشد و این دقیقاً دلیل اصلی کند شدن و به نمایش در نیامدن اطلاعات برای شما می باشد .

پینگ پایین در بازی فیفا ، نشان دهنده روان بودن بازی و سرعت بالای اینترنت است . پینگ بالای فیفا ، نشان دهنده لگ و کاهش کیفیت بازی و تاخیر در روند آن است . حالا شاید پیش خود بگویید این دلایل کدامند ؟

برخی دلایل رایج پینگ بالا در فیفا

اینترنت کند و ضعیف :

یکی از دلایل رایج و اصلی در ایران کم بودن سرعت نت می باشد که همه ما از این موضوع خبر داریم . این عامل باعث افزایش سرعت ارتباط با سرور بازی می شود.

گرافیک بالا :

شما در بازی هایی نظیر فیفا با قرار دادن گرافیک روی اعداد و ارقام بالا ، پینگ خود را افزایش داده و اف پی اس خود را کم می کنید که این عامل بسیار بد می باشد .

پیشنهاد ما به شما این است که در بازی ها گرافیک را روی پیش فرض قرار دهید تا خود بازی نسبت به سرعت نت و مشخصات سیستم شما ، گرافیک را تنظیم کند.

برنامه های در حال دانلود :

برنامه های در حال دانلود و بروزرسانی در گیم هایی همچون فیفا باعث کاهش سرعت نت شما شده که این عامل نیز باعث افزایش شدید پینگ شما می شود ؛ به طرزی که اصلا قادر به بازی نخواهید بود .

شما با دانلود و بروزرسانی برنامه ها و… خود در شب و نیمه شب میتوانید از سرعت بالایی برخوردار شوید و تمامی بروزرسانی های خود را با سرعت و کیفیت بهتر انجام دهید .

بروز نبودن یکی از دستگاه ها :

بروز نبودن یکی از عامل ها می تواند باعث پینگ بالا یا لگ و باگ در فیفا شود . این عامل ها مودم و روتر ، ویندوز یا سیستم عامل شما ، Firmware و بازی خود می باشند .

همیشه سعی کنید تا همه را بروز نگه دارید زیرا این بروزرسانی ها برای تجربه بهتر و رفع مشکلاتی همچون لگ ، باگ ، امنیت بازی و… منتشر می شوند.

کاهش لگ بازی فیفا آنلاین

کاهش لگ بازی فیفا آنلاین

مطالب پیشنهادی :  کاهش پینگ بازی پابجی

راهکار های کاهش پینگ بازی فیفا

استفاده از ارتباط سیمی :

ارتباط سیمی یا همان LAN و یا Ethernet میتواند تاثیر چشمگیری روی گیم پلی شما بگذارد ، زیرا ارتباط بی سیم و مجازی به علت نویز و سیگنال های موجود در هوا یا ناقص و یا به صورت کند و طولانی مدت نسبت به سیمی انجام می شود .

این کابل ها دستگاه شما را مستقیم به مودم وصل کرده و سرعت ارسال ، دریافت و پردازش اطلاعات شما با مودم را بسیار افزایش می دهند ( اگر گیمر هستید حتما استفاده کنید ).

استفاده از برنامه های تقویت کننده بازی :

برنامه های تقویت کننده بازی یا به اصطلاح “Game Booster” کاری ساده اما موثر می کنند ، این برنامه ها برای کسانی که سیستم ضعیف برای بازی کردن فیفا دارند و یا پینگ بالای 300 دارند پیشنهاد می شود .

این برنامه ها با بستن تمامی برنامه های پس زمینه و در حال استفاده از نت و بهینه کردن سرعت نت و گرافیک برای شما ، لگ و پینگ بالای شما را به راحتی برطرف می کنند و شما می توانید به راحتی بازی کنید .

استفاده از مود های کاهش پینگ بازی فیفا

برخی مود ها نیز دی این زمینه وجود دارند که شما با نصب آن ها می توانید به صورت اتومات تنظیمات بازی را نسبت به مشخصات سیستم خود تنظیم کنید و لگ خود را کاهش دهید همچنین این مود ها مانند DNS  نیز عمل کرده و اینترنت شما را نیز بهبود می یابند.

البته که برنامه های تقویت کننده و DNS ها ، تحریم شکن ها و سرویس های کاهش پینگ نیزهمین کار را می کنند اما به صورت حرفه ای تر و با نتیجه بسیار بیشتر .

 

مطالب پیشنهادی :  کاهش پینگ بازی فری فایر

استفاده از DNS ها :

استفاده از DNS ها روش موثری در این زمینه می باشند ، در کل استفاده از DNS و کابل LAN روش های پر طرفداری می باشند که گیمر ها اکثرا آن را اجرا می کنند .

دی ان اس ها را هم می توان از طریق نصب اپلیکیشن های مخصوص آنها که از طریق سایتشان و برنامه های اپ استور و گوگل پلی قابل دانلود است روی سیستم اعمال کرد (مانند اپلیکیشن های VPN) و هم می توان از طریق تنظیمات (Setting) گوشی یا پیسی آدرس آن ها را وارد و استفاده کرد . در این بخش آدرس و اسامی بهترین DNS ها را به صورت خلاصه و مفید قرار داده ایم :

1-گوگل DNS ( آدرس :8.8.8.8 ، 8.8.4.4)

این DNS پر طرفدار در حال حاضر یکی از بهترین ها می باشد.

2-دی‌ان‌اس Cloudflare (آدرس :1.1.1.1)

سرویس Cloudflare بسیار عالی می باشد زیرا تمامی تحریم ها را شکسته و پینگ را کم نگه می دارد.

3-دی‌ان‌اس Quad9 (آدرس :9.9.9.9 ، 9.9.9.10)

این سرویس جزو سرویس های محبوب و خوب می باشد

4-دی‌ان‌اس OpenDns (آدرس :208.67.222.222 )

اپن دی‌ان‌اس نیز مانند گوگل و کلودفلر از سرویس های قوی می باشد.

 

پیشنهاد ما به شما گیمر های عزیز CloudFlare و Google Public DNS می باشد .

همچنین اگر قصد نصب اپلیکیشن های این DNS ها را دارید کافیست در گوگل سرچ کرده و از سایت مربوطه اپلیکیشن را نصب نمایید.

پایین آوردن پینگ بازی در فیفا

پایین آوردن پینگ بازی در فیفا

کاهش پینگ و رفع مشکلات قطعی فیفا

سرویس کاهش پینگ معمولا برای کاهش پینگ خارجی استفاده می شود این اصطلاح (پینگ خارجی) معمولاً برای اتصال به سرورهای خارج از کشور استفاده می شود و پینگ داخلی نیز به تاخیر ارتباط بین سیستم میزبان و سرور (مثلا تهران) اشاره دارد. این خدمات به طور کلی پینگ خارجی و داخلی را کاهش می دهند و برخی از آنها همه وب سایت ها، بازی ها و برنامه ها را پشتیبانی کرده و بسیار تحت تاثیر قرار می دهند (باعث کاهش پینگ می شوند).

بهترین سرویس کاهش پینگ نوین پینگ

سرویس کاهش پینگ نوین پینگ یکی از بهترین سرویس های کاهش پینگ موجود در ایران می باشد . این سرویس می تواند نتایج فوق العاده باورنکردنی در کاهش پینگ برای شما ایجاد کند . شما با خریداری سرویس کاهش پینگ ما می توانید در بازی ، وبگردی ، شبکه های مجازی ، برنامه ها و… سرعت بهتری را تجربه کنید . برنامه ها و بازی های ساپورت شده توسط سرویس ما شامل : اپ استور ، سرویس های گوگل ، پی پال ، اینستاگرام ، توییتر ، اسپاتیفای ، سرویس های ادوب ، مجموعه اپیک گیمز ، مجموعه استیم و در حوضه گیم ، بازی هایی نظیر ماین کرافت ،  فری فایر ، پابجی ،فورت نایت ، فیفا و صدها بازی دیگر می شود .

سرویس کاهش پینگ نوین

سرویس کاهش پینگ نوین

چرا نوین پینگ

کاهش شدید پینگ (به عنوان مثال اگر پینگ شما 300 یا 250 ms می باشد ، با خریداری سرویس ما می توانید آن را به 120 ms برسانید که این بسیار عالی می باشد ! ) نداشتن محدودیت از نظر حجم و اتصال به سرور های برتر، ساپورت تمامی بازی ها ، از مزایای نوین پینگ می باشد. یعنی شما با پرداخت حق اشتراک می توانید به مدت ذکر شده بدون محدودیت از سرویس های نوین پینگ استفاده کنید.

کلام آخر

پس متوجه شدیم که با این کار ها می توان پینگ را به بهترین شکل در بازی فیفا کاهش داد . پس تا دیر نشده در صفحه اصلی سایت ما سرویس خود را سفارش دهید و به سراغ اتصال کابل لن بروید تا بتوانید به طرز چشمگیری پینگ پایینی داشته باشید .

خب دوستان ممنون که تا اینجا با ما همراه بودید امیدواریم مطلب “کاهش پینگ بازی فیفا” برای شما مفید بوده باشه و تونسته باشه به صورت مختصر و مفید به شما نکات را توضیح بدهد ، اگر شما هم اطلاعات و نظراتی در این موضوع دارید که فکر میکنید ما جا انداختیم خوشحال میشیم با ما توی بخش نظرات در میان بزارید .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *