کاهش پینگ کالاف دیوتی موبایل

19 آبان 1401 Category بدون دیدگاه

کاهش پینگ کالاف دیوتی موبایل : همه میدانیم که بازی کالاف دیوتی موبایل از بازی های پرطرفدار مخصوصا در کشور ما می باشد  و کاهش پینگ کالاف دیوتی موبایل یکی از موضوع های مهم برای گیمر های این بازی پرطرفدار می باشد . پس اگر شما یک گیمر هستید ، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید زیرا ما در این مطلب قرار است که بهترین روش های کاهش پینگ بازی کالاف موبایل و سرویس کاهش پینگ را با شما به اشتراک بگذاریم.

کاهش پینگ کالاف دیوتی موبایل

کاهش پینگ کالاف دیوتی موبایل

پینگ بازی آنلاین کالاف موبایل

همانطور که گفته شد پینگ در بازی های آنلاین بسیار مهم است. فرض کنید در بازی به طرف حریف خود شلیک می کنید. با این کار شما در واقع سیگنالی را به سرور بازی ارسال می کنید و امکان دارد نتیجه آن سیگنال به شما دیر برسد !

پینگ یک ابزار یا واحد برای اندازه گیری مدت زمان تاخیر اتصال بین چند دستگاه یا سرور می باشد. در واقع پینگ واحد اندازه گیری مدت زمان طی شده برای ارسال و دریافت پاکت ها از سیستم شما به سرور می باشد.

در واقع پینگ به شما نشان می دهد که ارسال هر پکت یا بسته و یا داده از کامپیوتر و دیوایس شما تا سرور و دریافت پاسخ آن چقدر طول می کشد.

پینگ پایین در بازی کالاف دیوتی موبایل ، نشان دهنده روان بودن بازی و سرعت بالای اینترنت است . پینگ بالای کالاف دیوتی ، نشان دهنده لگ و کاهش کیفیت بازی و تاخیر در روند آن است .

 

مطالب پیشنهادی :  کاهش پینگ بازی پابجی

روش های کاهش پینگ کالاف دیوتی موبایل

به علت برخی تحریم ها ، اینترنت کند و …  اصولاً پینگ بازی ها  در ایران بالا می باشد . به همین خاطر اصول ما در ایران در بازی های کامپیوتری لگ ، پینگ بالا و مشکلات اینترنتی داریم که این موضوع بسیار برای گیمر ها ناخوشایند می باشد و آن ها نمی توانند به راحتی بازی کنند ، اما چاره کار چیست ؟

استفاده از نرم افزار های Game Booster

این نرم افزار ها با بهینه کردن تنظیمات بازی نسبت به مشخصات دستگاه شما و همچنین جلوگیری از استفاده اینترنت توسط برنامه های دیگر باعث میشوند تا شما اندکی گیم پلی روان تر و حرفه ای تری را داشته باشید . اکثر گوشی های سامسونگ و شیائومی و…  به صورت پیش فرض این نرم افزارها را دارند شما با مراجعه به ستینگ می‌توانید آنها را فعال نمایید ، اما برخی از تلفن های همراه به صورت پیش فرض این برنامه ها را ندارند و شما باید برای نصب آنها اقدام نمایید .

برنامه ای است که برای تقویت بازی های آنلاین طراحی شده است و اگر گوشی شما به صورت پیش فرض تقویت کننده ندارد به شما پیشنهاد می کنیم تا این اپلیکیشن را نصب نمایید. این برنامه عملکرد برنامه های پس زمینه را کنترل می کند و همانند برنامه ها دیگر تاخیر و پینگ بالا را کاهش می دهد

استفاده از برنامه های شخص ثالث

گاهی اوقات می توانید از یک برنامه شخص ثالث مانند Mobile Games Ping برای کاهش پینگ COD Mobile استفاده کنید. اما این روش را خیلی دنبال نکنید، زیرا این برنامه ها کار بسیار ساده ای را انجام می دهند ، تنها برنامه های باز را بسته و مصرف نت برای بقیه اپلیکیشن ها را قطع می کنند تا تمرکز اینترنت شما روی بازی باشد.

کاهش پینگ بازی کالاف دیوتی

کاهش پینگ بازی کالاف دیوتی

برنامه هایی که راه و روش ها را نشان می دهند

نرم افزاری که برای کاهش پینگ معرفی میکنیم Super Ping Gamer است که پس از نصب و وارد شدن به این برنامه حالت های مختلف پینگ را نشان می دهد ، یعنی این که با استفاده از یک سری متود و کلک هایی که این برنامه گفته !است که می توانید روی بازی پیاده سازی کنید سرعت عمل خوبی را در بازی کالاف دیوتی یا هر گیم آنلاین دیگری بدست آورید.

به روز رسانی آپدیت ها جهت کاهش پینگ کالاف دیوتی موبایل

شما با بروزرسانی کردن مودم ، بازی و گوشی خود میتوانید تغییرات خوبی را در گیم پلی خود مشاهده کنید ، زیرا آپدیت ها با گرفتن باگ ها و بهینه سازی مجدد بازی و سیستم شما، باعث می شوند تا هنگام بازی هیچ لگی را احساس نکنید.

مطالب پیشنهادی :  کاهش پینگ بازی فورتنایت

استفاده از  DNS جهت کاهش پینگ کالاف دیوتی موبایل

دی ان اس ها با انجام یک سری تغییرات در آی پی و مسیر های شما می توانند پهنای باند یا همان سرعت اینترنت شما را تا حدی بهبود ببخشند ، حال شاید پیش خود بگویید کدام DNS بهتر است یا اصلا چگونه می توان آن را روی سیستم خود اعمال کرد ، پس این بخش را تا انتها با دقت بخوانید .

دی ان اس ها را هم می توان از طریق نصب اپلیکیشن های آنها روی سیستم اعمال کرد (مانند VPN) هم می توان از طریق تنظیمات (Setting) گوشی آدرس آن ها را وارد و استفاده کرد . در این بخش آدرس و اسامی بهترین DNS ها را گذاشته ایم.

1-گوگل DNS ( آدرس :8.8.8.8 ، 8.8.4.4)

این DNS پر طرفدار در حال حاضر یکی از بهترین ها می باشد.

2-دی‌ان‌اس Cloudflare (آدرس :1.1.1.1)

سرویس Cloudflare بسیار عالی می باشد زیرا تمامی تحریم ها را شکسته و پینگ را کم نگه می دارد.

3-دی‌ان‌اس Quad9 (آدرس :9.9.9.9 ، 9.9.9.10)

این سرویس جزو سرویس های محبوب و خوب می باشد

4-دی‌ان‌اس OpenDns (آدرس :208.67.222.222 )

اپن دی‌ان‌اس نیز مانند گوگل و کلودفلر از سرویس های قوی می باشد.

 

پیشنهاد ما به شما گیمر های عزیز CloudFlare و Google Public DNS می باشد .

همچنین اگر قصد نصب اپلیکیشن های این DNS ها را دارید کافیست در گوگل سرچ کرده و از سایت مربوطه اپلیکیشن را نصب نمایید.

بهینه کردن تنظیمات گرافیکی بازی نسبت به اینترنت و سیستم خود

از آنجایی که کالاف دیوتی و دیگر بازی های کامپیوتری بازی های سنگینی می باشند ، شما با بهینه کردن تنظیمات بازی خود نسبت به سرعت و پهنای باند اینترنت خود ،  مشخصات سرویس اینترنت و مشخصات سیستم خود می توانید   به طرز عجیبی در گیم پلی خود تغییراتی ایجاد کنید.

زیرا شما وقتی که گرافیک بازی را مناسب با سیستم خود قرار دهید لگ بازی را میگیرید و با تنظیم مناسب  می توانید  در پینگ خود نیز تغییراتی ایجاد کنید ، این به این دلیل است که تمامی فایل ها و نقشه بازی با اینترنت لود می شوند ، وقتی که تنظیمات مناسب باشد فایل هایی با حجم های کمتر و دیتا هایی مناسب تر لود می شوند که روی پهنای باند شما تاثیر دارد.

رفع لگ بازی آنلاین کالاف دیوتی

رفع لگ بازی آنلاین کالاف دیوتی

رفع تحریم بازی کالاف دیوتی موبایل

رفع تحریم آی پی ایران در این بازی آنلاین ، به وسیله برنامه های تغییر آی پی صورت میگیرید . اما اکثر این برنامه ها خودشان موجب افزایش پینگ خواهند شد . به همین دلیل باید از سرویسی استفاده شود که علاوه بر رفع تحریم کالاف دیوتی در ایران ، موجب کاهش پینگ این بازی آنلاین شود .

استفاده از سرویس های کاهش پینگ نوین پینگ

استفاده از سرویس های کاهش پینگ ،  این سرویس‌ها با پایین آوردن پینگ خارجی شما و کنترل پینگ داخلی شما تاثیر بسیار زیادی روی وب گردی و گیمینگ شما می گذارند .

در واقع مسیر ها و گره های اتصال شما به سرور ها را کوتاه و مسیر را مستقیم می کنند.

اما شاید حالا پیش خود بگویید که اصلا از کجا و چگونه می توان این سرویس ها را خریداری کرد که نه کلاهبرداری باشد و نه عملکرد بدی داشته باشد و الکی شعار باشد.

بهترین سرویس کاهش پینگ

در حال حاضر یکی از بهترین و به صرفه ترین سرویس های کاهش دهنده پینگ و زد تحریم در ایران برای نوین پینگ می باشد !زیرا  شما به راحتی با تهیه یک سرویس کاهش پینگ از وب سایت ما ، می توانید تغییر فوق العاده شگفت انگیزی در پینگ خود داشته باشید .

نوین پینگ با در نظر گرفتن بهترین قیمت و کیفیت توانسته مشتریان زیادی جذب و جایگاه یکی از بهترین سرویس های کاهش پینگ را در دست خود بگیرد !  سرور های ما دارای آپ تایم (Up Time) بالا بوده و با بهینه بودن همه عوامل ، می تواند پینگ شما را به شدت کاهش دهد .  شما با مراجعه به صفحه اصلی می توانید برای خرید مراجعه و اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید .

کاهش پینگ بازی CALL OF DUTY MOBILE  با استفاده از برنامه نوین پینگ ، به صورت تضمینی انجام خواهد شد . در نظر داشته باشید که همزمان علاوه بر کاهش پینگ ، رفع تحریم کالاف دیوتی نیز صورت خواهد گرفت .

سرویس کاهش پینگ نوین

سرویس کاهش پینگ نوین

چرا نوین پینگ

کاهش شدید پینگ (به عنوان مثال اگر پینگ شما 300 یا 250 ms می باشد ، با خریداری سرویس ما می توانید آن را به 120 ms برسانید که این بسیار عالی می باشد ! ) نداشتن محدودیت از نظر حجم و اتصال به سرور های برتر، ساپورت تمامی بازی ها ، از مزایای نوین پینگ می باشد. یعنی شما با پرداخت حق اشتراک می توانید به مدت ذکر شده بدون محدودیت از سرویس های نوین پینگ استفاده کنید.

سرویس کاهش پینگ نوین پینگ ، قابلیت اجرا بر روی ویندوز ، دستگاه آندروید و سیستم های ios را دارد . همچنین میتوان این سرویس را بر روی کنسول های خانگی و روتر ها نیز اجرا کرد .

کلام آخر

خب دوستان عزیز نوین پینگ ، ممنون که تا اینجا با ما همراه بودید امیدواریم مطلب “کاهش پینگ کالاف دیوتی موبایل” برای شما مفید بوده باشه و تونسته باشه به صورت مختصر و مفید به شما نکات را توضیح بدهد ، اگر شما هم اطلاعات و نظراتی در این موضوع دارید که فکر میکنید ما جا انداختیم خوشحال میشیم با ما توی بخش نظرات در میان بزارید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *