کاهش پینگ بازی فورتنایت

19 آبان 1401 Category بدون دیدگاه

بازی فورتنایت از بازی های پرطرفدار جهان و ایران می باشد و کاهش پینگ بازی فورتنایت یکی از موضوع های مهم برای گیمر های این بازی پرطرفدار می باشد. زیرا ما در ایران اصولا پینگ بالا ای داریم . پس اگر شما یک گیمر هستید ، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید زیرا ما در این مطلب قرار است که بهترین روش های کاهش پینگ فورتنایت و سرویس کاهش پینگ را با شما به اشتراک بگذاریم.

کاهش پینگ بازی فورتنایت

کاهش پینگ بازی فورتنایت

کاهش پینگ فورت نایت

همانطور که گفته شد پینگ در بازی های آنلاین بسیار مهم است. فرض کنید در بازی به طرف حریف خود شلیک می کنید. با این کار شما در واقع سیگنالی را به سرور بازی ارسال می کنید و امکان دارد نتیجه آن سیگنال به شما دیر برسد !

پینگ یک ابزار یا واحد برای اندازه گیری مدت زمان تاخیر اتصال بین چند دستگاه یا سرور می باشد. در واقع پینگ واحد اندازه گیری مدت زمان طی شده برای ارسال و دریافت پاکت ها از سیستم شما به سرور می باشد.

در واقع پینگ به شما نشان می دهد که ارسال هر پکت یا بسته و یا داده از کامپیوتر و دیوایس شما تا سرور و دریافت پاسخ آن چقدر طول می کشد. پینگ پایین در بازی فورتنایت ، نشان دهنده روان بودن بازی و سرعت بالای اینترنت است . پینگ بالای فورتنایت ، نشان دهنده لگ و کاهش کیفیت بازی و تاخیر در روند آن است .

 

مطالب پیشنهادی :  کاهش پینگ بازی پابجی

روش های کاهش پینگ بازی فورتنایت

به علت برخی تحریم ها ، اینترنت کند و …  اصولاً پینگ بازی ها  در ایران بالا می باشد . به همین خاطر اصول ما در ایران در بازی های کامپیوتری لگ ، پینگ بالا و مشکلات اینترنتی داریم که این موضوع بسیار برای گیمر ها ناخوشایند می باشد.  اما چاره کار چیست ؟ چندین راهکار عمومی جهت کاهش پینگ بازی های آنلاین وجود دارد که در این بخش توضیح داده ایم :

 

استفاده از سرویس های تحریم شکن فورتنایت

اگر پینگ مودم شما خوب است و صرفا به علت تحریم ها نیاز به یک برنامه دارید تا بازی کنید ، شما باید از سیستم های تحریم شکن استفاده کنید . این سرویس ها تنها کاری که می کنند دور زدن تحریم ها می باشد و روش پینگ شما تاثیر خاصی ندارند .

اگر به یک سرویس تحریم شکن حرفه ای و قوی نیاز دارید تا گیم پلی روان و سریع را داشته باشید پیشنهاد می کنیم تا از سرویس های تحریم شکن ما استفاده نمایید .

سرویس های تحریم شکن ما با دور زدن تحریم ها به صورت حرفه ای نه تنها برای گیمر ها ، بلکه برای تمامی وبگرد ها مناسب است . این سرویس اصلا لگ ندارد و به صورتی تحریم ها را دور میزند انگار در حال کار کردن با برنامه های داخلی هستید !

یکی از این تحریم شکن های رایگان سایت شکن است . دیگر روش رفع تحریم بازی فورتنایت ، استفاده از برنامه های تغییر آی پی می باشد . البته که هر برنامه ای مناسب نیست چرا که همین اپ ها ، موجب افزایش پینگ خواهند شد .

کاهش پینگ در فورت نایت

کاهش پینگ در فورت نایت

خاموش کردن V.P.N

خیلی از گیمر ها در این موضوع اشتباه می کنند و با V.P.N روشن به بازی کردن می پردازند اما باید گفت که این بسیار اشتباه بزرگی می باشد و باید به این دوستان گفت که با این کار تنها پینگ خود را بالا برده و مسیر را دور می کنند !

زیرا V.P.N با عوض کردن آی پی شما و مسیر های ارتباطی تا سرور بازی ، باعث می شود که تحریم ها را دور بزنید اما پینگ خود را بالا ببرید .

شما باید بجای استفاده از V.P.N از DNS و سیستم های تحریم شکن و کاهش پینگ استفاده کنید تا هم پینگ خود را کاهش دهید هم تحریم ها را دور بزنید و یک گیم پلی حرفه ای و پر سرعت داشته باشید .

استفاده از کابل LAN

استفاده از کابل LAN می تواند تاثیر بسیاری روی اتصال اینترنت شما بگذارد و می تواند پینگ شما را به شدت کاهش دهد. اتصال به اینترنت با کابل لن ، سرعت بیشتری نسبت به اتصال با wifi دارد .

به این دلیل که شما استفاده از کابل LAN مستقیم اطلاعات را به مودم می دهید و آن هم مستقیم به شما میدهد ، این عمل ساده و کوتاه باعث میشود روند دریافت و ارسال پکت ها سریع تر صورت بگیرد!

 

استفاده از DNS جهت کاهش پینگ فورت نایت

دی ان اس ها با انجام یک سری تغییرات در آی پی و مسیر های شما می توانند پهنای باند یا همان سرعت اینترنت شما را تا حدی بهبود ببخشند ، حال شاید پیش خود بگویید کدام DNS بهتر است یا اصلا چگونه می توان آن را روی سیستم خود اعمال کرد ، پس این بخش را تا انتها با دقت بخوانید .

دی ان اس ها را هم می توان از طریق نصب اپلیکیشن های آنها روی سیستم اعمال کرد (مانند V.P.N) هم می توان از طریق تنظیمات (Setting) گوشی آدرس آن ها را وارد و استفاده کرد . در این بخش آدرس و اسامی بهترین DNS ها را گذاشته ایم.

1-گوگل DNS ( آدرس :8.8.8.8 ، 8.8.4.4)

این DNS پر طرفدار در حال حاضر یکی از بهترین ها می باشد.

2-دی‌ان‌اس Cloudflare (آدرس :1.1.1.1)

سرویس Cloudflare بسیار عالی می باشد زیرا تمامی تحریم ها را شکسته و پینگ را کم نگه می دارد.

3-دی‌ان‌اس Quad9 (آدرس :9.9.9.9 ، 9.9.9.10)

این سرویس جزو سرویس های محبوب و خوب می باشد

4-دی‌ان‌اس OpenDns (آدرس :208.67.222.222 )

اپن دی‌ان‌اس نیز مانند گوگل و کلودفلر از سرویس های قوی می باشد.

 

پیشنهاد ما به شما گیمر های عزیز CloudFlare و Google Public DNS می باشد .

همچنین اگر قصد نصب اپلیکیشن های این DNS ها را دارید کافیست در گوگل سرچ کرده و از سایت مربوطه اپلیکیشن را نصب نمایید.

راهکار کاهش پینگ fortnite

راهکار کاهش پینگ fortnite

استفاده از مود های کاهش پینگ fortnite

برخی مود ها زمینه وجود دارند که شما با نصب آن ها می توانید به صورت اتومات تنظیمات بازی را نسبت به مشخصات سیستم خود تنظیم کنید و لگ خود را کاهش دهید همچنین این مود ها مانند DNS  نیز عمل کرده و اینترنت شما را نیز بهبود می یابند.

البته که برنامه های تقویت کننده و DNS ها ، تحریم شکن ها و سرویس های کاهش پینگ نیزهمین کار را می کنند اما به صورت حرفه ای تر و با نتیجه بسیار بیشتر .

بهینه کردن تنظیمات گرافیکی بازی نسبت به اینترنت و سیستم خود

از آنجایی که فورتنایت بازی سنگینی می باشد و روی هر سیستمی قابل اجرا نمی باشد ، شما با بهینه کردن تنظیمات بازی خود نسبت به سرعت و پهنای باند اینترنت خود ،  مشخصات سرویس اینترنت و مشخصات سیستم خود می توانید   به طرز عجیبی در گیم پلی خود تغییراتی ایجاد کنید.

زیرا شما وقتی که گرافیک بازی را مناسب با سیستم خود قرار دهید لگ بازی را میگیرید و با تنظیم مناسب  می توانید  در پینگ خود نیز تغییراتی ایجاد کنید ، این به این دلیل است که تمامی فایل ها و نقشه بازی با اینترنت لود می شوند ، وقتی که تنظیمات مناسب باشد فایل هایی با حجم های کمتر و دیتا هایی مناسب تر لود می شوند که روی پهنای باند شما تاثیر دارد.

استفاده از سرویس های کاهش پینگ نوین پینگ

استفاده از سرویس های کاهش پینگ ،  این سرویس‌ها با پایین آوردن پینگ خارجی شما و کنترل پینگ داخلی شما تاثیر بسیار زیادی روی وب گردی و گیمینگ شما می گذارند .

در واقع مسیر ها و گره های اتصال شما به سرور ها را کوتاه و مسیر را مستقیم می کنند.

اما شاید حالا پیش خود بگویید که اصلا از کجا و چگونه می توان این سرویس ها را خریداری کرد که نه کلاهبرداری باشد و نه عملکرد بدی داشته باشد و الکی شعار باشد. سرویس های کاهش پینگ و رفع تحریم نوین پینگ ، علاوه بر دور زدن تحریم های اعمال شده بر روی آی پی های ایران ، به کاهش پینگ اینترنت در ایران نیز کمک میکند .

سرویس کاهش پینگ نوین

سرویس کاهش پینگ نوین

بهترین سرویس کاهش پینگ

در حال حاضر یکی از بهترین و به صرفه ترین سرویس های کاهش دهنده پینگ و زد تحریم در ایران برای نوین پینگ می باشد ! زیرا  شما به راحتی با تهیه یک سرویس کاهش پینگ از وب سایت ما ، می توانید تغییر فوق العاده شگفت انگیزی در پینگ خود داشته باشید .

نوین پینگ با در نظر گرفتن بهترین قیمت و کیفیت توانسته مشتریان زیادی جذب و جایگاه یکی از بهترین سرویس های کاهش پینگ را در دست خود بگیرد !  سرور های ما دارای آپ تایم (Up Time) بالا بوده و با بهینه بودن همه عوامل ، می تواند پینگ شما را به شدت کاهش دهد .  شما با مراجعه به صفحه اصلی می توانید برای خرید مراجعه و اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید .

کاهش پینگ بازی فورت نایت با استفاده از برنامه نوین پینگ ، به صورت تضمینی انجام خواهد شد . در نظر داشته باشید که همزمان علاوه بر کاهش پینگ ، رفع تحریم فورت نایت نیز صورت خواهد گرفت .

چرا نوین پینگ

کاهش شدید پینگ (به عنوان مثال اگر پینگ شما 300 یا 250 ms می باشد ، با خریداری سرویس ما می توانید آن را به 120 ms برسانید که این بسیار عالی می باشد ! ) نداشتن محدودیت از نظر حجم و اتصال به سرور های برتر، ساپورت تمامی بازی ها ، از مزایای نوین پینگ می باشد. یعنی شما با پرداخت حق اشتراک می توانید به مدت ذکر شده بدون محدودیت از سرویس های نوین پینگ استفاده کنید.

سرویس کاهش پینگ نوین پینگ ، قابلیت اجرا بر روی ویندوز ، دستگاه آندروید و سیستم های ios را دارد . همچنین میتوان این سرویس را بر روی کنسول های خانگی و روتر ها نیز اجرا کرد .

کلام آخر

خب دوستان عزیز نوین پینگ ، ممنون که تا اینجا با ما همراه بودید امیدواریم مطلب “کاهش پینگ فورتنایت” برای شما مفید بوده باشه و تونسته باشه به صورت مختصر و مفید به شما نکات را توضیح بدهد ، اگر شما هم اطلاعات و نظراتی در این موضوع دارید که فکر میکنید ما جا انداختیم خوشحال میشیم با ما توی بخش نظرات در میان بزارید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *