آموزش ساخت کانکشن ov کاهش پینگ بازی آندروید

7 مهر 1401 Category بدون دیدگاه

آموزش ساخت کانکشن ov کاهش پینگ بازی آندروید ( موبایل و تبلت )

آموزش ساخت کانکشن ov کاهش پینگ بازی آندروید به صورت تصویری و مرحله به مرحله در این بخش درج شده است . جهت فعال سازی سرویس های کاهش پینگ نوین پینگ در سیستم عامل آندروید ، مراحل زیر را اجرا کنید .

آموزش ساخت کانکش ov کاهش پینگ بازی آندروید

 

در ابتدا جهت تهیه اشتراک کاهش پینگ بازی ، از صفحه اصلی سایت نوین پینگ اقدام به خرید کنید . سپس جهت اتصال به کانکشن ، در موبایل و یا لپتاپ خود ، برنامه زیر را دانلود و نصب کنید .

دانلود کانکشن ov با لینک مستقیم

دانلود کانکشن ov از گوگل پلی

بعد از دانلود برنامه ، آن را در دستگاه آندرویدی خود نصب کنید . توجه داشته باشید که برای نصب این برنامه نیاز به ورژن آندرویدی بالای 4 می باشد .

بعد از اتمام نصب این برنامه ، یک آیکون شبیه زیر در دستگاه شما نمایش داده میشود .

ایکون برنامه ov

 

بعد از ورود به این برنامه ، یک فایل کانفینگ از شما درخواست  میکند . این درخواست به صورت import file نمایش داده میشود. فایل های کانفینگ سرور های مختلف نوین پینگ ، بعد از تهیه اشتراک از ما به شما نمایش داده میشود . همچنین میتوان این فایل ها را در داشبورد کاربری خود مشاهده و دانلود کنید .

بعد از دانلود فایل کانفیگ سرور مد نظر خود ، بر روی گزینه import file در اپلیکیشن زده و فایل دانلودی را در دستگاه خود جست و جو و سپس انتخاب کنید .

ایمپورت کردن فایل کانفیگ در برنامه ov اندروید

در ادامه باید فایل انتخاب شده را در دستگاه خود add کنید . در این بخش میتوان نام کاربری و رمز عبور خریداری شده در سایت نوین پینگ را وارد کرده و سپس بر روی گزینه “save password” کلیک کنید . در آخر نیز بر روی دکمه “ADD” زده تا تنظیمات دستگاه شما فعال شود .

توجه کنید که در این بخش فقط نام کاربر و رمز را وارد کنید و تنظیمات دیگر را تغییر ندهید .

نمای برنامه ov در آندرویددر بخش بعدی یک تاییدیه تنظیم برنامه برای شما نشان داده میشود که با زدن دکنه “AGREE” به بخش بعدی خواهید رفت . در قسمت بعدی برنامه ، فایل گانفیگ شما در این اپلیکیشن نشان داده میشود . حال جهت اتصال به سرور مد نظرتان ، بر روی دکمه اسکرول روبروی کانفیگ زده و منتظر سبز شدن آن بمانید .

اتصال برنامه OV کاهش پینگ در اندروید

در این بخش یک سری دسترسی ها به بخش v.p.n دستگاه برای شما آورده میشود که باید همگی را ok زده و دسترسی های لازم را به این برنامه بدهید . بعد از اتمام کار ، در صورت اتصال موفق به این برنامه ، با تصویری همانند زیر روبرو خواهید شد . با اتصال موفق شما ، پینگ اینترنت جهت انجام بازی های آنلاین پایین امده است .

 

اتصال موفق OV در اندورید

حال میتوان سایر فایل های کانفیگ سرور های نوین پینگ را در صورت نیاز ، همانند همین آموزش در اپلیکیشن ov وارد کرده و ADD کنید .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *