BLOG

خرید سرویس کاهش پینگ بازی

 

آموزش کاهش پینگ بازی

 

مقالات سایت نوین پینگ

 

ارتباط با ما

 

سرویس کاهش پینگ نوین

نوین پینگ ، از قدیمی ترین سایت ها در زمینه فناوری اطلاعات اینترنتی ، کاهش پینگ بازی های آنلاین و همچنین رفع محدودیت های آی پی های ایرانی در سایت های خارجی بوده که از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرده است . تمامی سرویس های ارائه شده در نوین پینگ به صورت تضمینی به فروش میرسد که در صورت نارضایتی کاربر ، وجه پرداختی قابل عودت می باشد .سرور های نوین پینگ همگی داخلی و ایرانی بوده و به هیچ عنوان در فیلترینگ کشوری تداخلی ایجاد نکرده و فقط جهت سایت های مجاز تحریم شده قابل استفاده است . جهت راحتی اتصال به سرویس های نوین پینگ دو کانکشن هوشمند اختصاصی جهت استفاده در ویندوز و آندروید در دسترس کاربران قرار گرفته است. توجه داشته باشید که سرویس های نوین پینگ همگی 2 کاربره بوده و محدودیت در حجم استفاده شده ندارد . سرور های نوین پینگ همگی داخل ایران بوده و تداخلی با فیلترینگ ایران ایجاد نخواهند کرد.

استفاده از سرویس های کاهش پینگ :

سرویس کاهش پینگ معمولا برای کاهش پینگ خارجی استفاده می شود این اصطلاح (پینگ خارجی) معمولاً برای اتصال به سرورهای خارج از کشور استفاده می شود و پینگ داخلی نیز به تاخیر ارتباط بین سیستم میزبان و سرور (مثلا تهران) اشاره دارد. این خدمات به طور کلی پینگ خارجی و داخلی را کاهش می دهند و برخی از آنها همه وب سایت ها، بازی ها و برنامه ها را پشتیبانی کرده و بسیار تحت تاثیر قرار می دهند (باعث کاهش پینگ می شوند).

سرویس های کاهش پینگ ، با استفاده از آی پی های اینترنت ثابت ایرانی ، به نزدیک ترین سرور خارجی متصل شده و موجب کاهش پینگ اینترنت ایران می شود .

بهترین سرویس کاهش پینگ

سرویس کاهش پینگ نوین پینگ یکی از بهترین سرویس های کاهش پینگ موجود در ایران می باشد . این سرویس می تواند نتایج فوق العاده باورنکردنی در کاهش پینگ برای شما ایجاد کند . شما با خریداری سرویس کاهش پینگ ما می توانید در بازی ، وبگردی ، شبکه های مجازی ، برنامه ها و… سرعت بهتری را تجربه کنید . برنامه ها و بازی های ساپورت شده توسط سرویس ما شامل : اپ استور ، سرویس های گوگل ، پی پال ، اینستاگرام ، توییتر ، اسپاتیفای ، سرویس های ادوب ، مجموعه اپیک گیمز ، مجموعه استیم و در حوضه گیم ، بازی هایی نظیر ماین کرافت ،  فری فایر ، پابجی ،فورت نایت ، فیفا و صدها بازی دیگر می شود .